loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 28 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 


اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane



در هوایم هوسی نیست

بجز دیدن تو

تو گل یاسی و من تشنه

بوییدن تو



اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane



سیب من بازی را باز بردی با ناز

من به تو می بازم من به تو می نازم



اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane



عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود

 جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود

فردا که قیامت آشکارا گردد

 هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود



اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane



دلم را ساده گیر آورده ای

تو نه مستاجر اسیر آورده ای

تو تمام رهن قلبت پیش است

نگو بازم که دیر آورده ای



اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane



عاشقی تنها مرحله ای از راه زندگی است که

 شوخی غرور در آن تابلویی ندارد

استیسی وارنر



اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane



ای بهار زندگیم

 ای امید بودنم

غنچه ی لب های تو

 گرمی شکفتنم

قامت رعنای تو

 قبله گاه دیدنم

آن نوای گرم تو

 بهترین شنیدنم

کنج آغوش دلت

 جاده ی رسیدنم 



اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane



آشفته دلان را هوس خواب نباشد

 شوری که به دریاست به مرداب نباشد

حیدریان



اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane



شوقی که چو گل دل شکفاند

 عشق است

ذهنی، که رموز عشق داند

 عشق است

مهری که تو را از تو رهاند

 عشق است

لطفی که تو را بدو رساند

 عشق است



اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane



روزگاری هستی ام را می نواخت

 آفتاب عشق شور انگیز من

این زمان خاموش و خالی مانده است

 سینه ی از آرزو لبریز من



اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane



نبض زندگی هنوز می زند

 من و تو زنده ایم 

 بهار در راه است

ستاره چشمک می زند

 غنچه ها باز شده اند

مرغ عشق من می خواند

 پس چرا ناامیدی 



اس ام اس حس عاشقانه
sms hes asheqane

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,431
  • بازدید کلی : 38,835