loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 41 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)




اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 



سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست

 گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست 

 من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی 

 این رفیق نیمه راه هم گاه هست و گاه نیست



اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 



غربت آن نیست که تنها باشی

 فارغ از فتنه فردا باشی 

 غربت آن است که چون قطره ی آب  در پی دریا باشی

 غربت آن است که مثل من و دل در میان همه کس یکه و تنها باشی



اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 



گر بدانم نیستی غمی نیست ز تنهایی

اینکه هستی و تنهایم غم دارم



اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 



باتو بودن همیشه پرمعناست

بی تو روحم گرفته و تنهاست

باتو یک کاسه آب یک دریاست

بی تو دردم به وسعت صحراست



اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 



دلی بستم به آن عهدی که بستی

تو آخر هردو را باهم شکستی



اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 



اگه یه وقت توپت افتاد خونه همسایه اونم پارش کرد 

اصلا ناراحت نباش

 چون هنوز یه رفیق داری که حاضره

 دلشو بندازه زیرپات تا باهاش بازی کنی



اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 



دلم تنگه برای گریه کردن 

 کجاست مادر کجاست گهواره من؟ 

نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد

 بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه می خواد

 کجاست اون عشق پاک؟

 چرا به یاد این شکسته دل نیست؟



اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 



به حق اون خداوندی که یکتاست 

 وجودش باعث گرمی دلهاست

 دلم در عاشقی به قد دریاست

 ولیکن مثل دریا تک و تنهاست



اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 



نگران نبودنت نباش نفرینت نمی کنم!

 همینکه دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایم کافیست!



اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq 



ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار

 منو از خاطره کم کن خدانگهدار



اس ام اس ماتم و درد عشق
sms matam o dade eshq

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 1,507
  • بازدید کلی : 38,911