loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 32 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)





اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar



سلام مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود

بپرس چگونه شب ها را  آسوده می خوابد



اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar



فرهاد می دانست صد سال نمی تواند کوه را بکند

فقط می خواست یک عمر اسمش را با شیرین بیاورند



اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar



حضور آرامت مدت هاست

در کنارم نیست

ولی یاد تو مهمان همیشگی قلبم است



اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید





اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar



من می بافم 

 او نیز می بافد

من برای او کلاه

 تا سرش را گرم کنم

او برای من دروغ 

تا دلم را گرم کند



اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar



تو که عشقو تو ویرونی ندیدی

شب سر در گریبونی ندیدی

نمی دونی چه دردی داره دوری

 تو که رنگ پریشونی ندیدی



اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar



اینجا بجز دوری تو

چیزی به من نزدیک نیست



اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar



من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست

 آرزویم نظری روی تو و دیدن توست

من اگر دور ز تو هستم و دلتنگ شدم

 با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم



اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar



لعنتی

تمام این مدت

 دل داشتی

 و لازم نکردی



اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar



کاش خبر از این دل تنگم داشتی

 کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست

 کاش مرهمی برای دردش داشتی



اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar



محبت چشمه ایست از جنس نور

 هم ارادت هم سلام از راه دور 



اس ام اس جدید و داغ شهریور 92
sms jadid dagh shahrivar

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 1,522
  • بازدید کلی : 38,926