loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 20 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)





اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane



در آب که شستی تن بی تابت را

دیدند تمام رودها خوابت را

لب هام به شکل بوسه ماهی شده اند

بنداز درون آب قلابت را



اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane



این روزها

یا به تو می اندیشم

یا به این می اندیشم

که چرا به تو می اندیشم



اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane



برای بدست آوردنت نمی جنگم

به گدایی قلبت هم نمی آیم

دوستت دارم فارغ از داشتنت



اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane



برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند نازنین

چشمانت را قرض می دهی



اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane



هفته های من هفت روز نیست

 هفته های مرا تو تعیین می کنی

هفته از دیدن تو شروع می شود

 و تا هفت بار دیدنت تمام نمی شود



اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane



زندگی من روی مدار تو می چرخد

این طور است که وقتی نیستی

همیشه خارج مدارم 

و دارم دور سر خودم کلافه می چرخم



اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane



این آیینه می شکند 

و به هزار تصویر تکثیر می شود

حالا بگو سهم نداشته ام

از این همه تو کدام است



اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane



وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنما

فقط بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه



اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane



سکوت سرد فاصله ها تنم را می لرزاند

بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم



اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane



خیاط خوبی ست روزگار

اما دل مرا به عمد یا سهو نمی دانم

شاید بی هوا تنگ به سینه ام کوک زد



اس ام اس زلال و عاشقانه
sms zolal asheqane

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 1,455
  • بازدید کلی : 38,859