loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 619 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)




اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



احترام پدرم به حریم خصوصی به این صورته که اول در رو باز میکنه

بعد طی همون فرایند باز شدن در همزمان چند ضربه ای هم به در می زنه



اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



من موندم چرا همیشه عکس ده نفر برتر کنکور رو تلوزیون نشون می ده

باور کنید ده نفر آخر شدن سختر از اونه

مسئولین کجایید ؟



اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



دارم به این فکر می کنم که

آﺩﻡ می تونه ﯾﻪ ﺯﻥ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ 

ﻭ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻄﻌﺎﺗﺶ ﺭو ﺑﺪﻩ

ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺍﺭﺯﻭﻧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ



اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



همیشه می گن شکست مقدمه پیروزیه

نمی دونم پس من کی از دور مقدماتی صعود می کنم ؟



اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



از بین تمام گره هایی که تو زندگیم داشتم

فقط تونستم گره هندزفری رو باز کنم



اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



طرف تو قسمت Work At پروفایلش نوشته

مدیر دلداری مسافرهای جا مونده از پرواز در فرودگاه

من برم با اسید کلریک یه دوش بگیرم با اجازتون



اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



یکی از کاربری های کارت ملی اینه که

هر از چند گاهی نگاهت به عکست بیفته 

و به قیافه الانت امیدوارت کنه



اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



من می خوام رمز کارت عابر بانکمو بزارم

 دو هزار و نهصد و شصت و شیش

تا وقتی فروشنده رمزشو پرسید بگم ۲۹ دو تا شیش !



اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar



میگن آدمای جذاب حافظه ی ضعیفی دارن

ببخشید چی داشتم می گفتم ؟



اس ام اس و جک خنده دار شهریور 92
sms o joke khandedar

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,242
  • بازدید کلی : 38,646