loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 536 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)






جوک شهریور 92
joke khandedar



آرایشگر کم حرف گلی از گل های بهشت‌ است



جوک شهریور 92
joke khandedar



بابام رفته مسافرت

هر شب ساعت ۲ اس ام اس می زنه بهم

پاشو کولر رو خاموش کن



جوک شهریور 92
joke khandedar



ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭘﺪﺭ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﻘﺼﺮ ﻧﯿﺴﺘﯽ

ﻭﻟﯽ ﺍﮔﻪ ﭘﺪﺭ ﺯﻥ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﮑﻨﯽ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﻘﺼﺮﯼ

پیام اخلاقی سریال مادرانه



جوک شهریور 92
joke khandedar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



جوک شهریور 92
joke khandedar



من از بچگی ۱ستاره رو نشون کردم تو آسمون

می گفتم این ستاره منه

وقتی فهمیدم چراغ دکل مخابراته کمرم شکست



جوک شهریور 92
joke khandedar



می گی دنیا اسمش دخترونست وفا نداره

خب تو صداش کن جهان

با این بهونه هاشون



جوک شهریور 92
joke khandedar



ﺭﮊﯾﻢ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻓﻘﻂ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﺶ ﺳﺨﺘﻪ

ﭼﻮﻥ ﺭﻭﺯ ﺩﻭﻣﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻣﻌﻤﻮﻻ



جوک شهریور 92
joke khandedar



دختر همسایمون بس که از خونه بیرون نیومده روابط عمومیش ضعیفه

یه بار آش نذری پخش می کردن اومد آیفونمونو زد گفتم کیه ؟

گفت آشه

آیفون :)

گلکسی نوت :|

آش  :|

من O-o



جوک شهریور 92
joke khandedar



اگه با یکی‌ فیلم می بینید

وقتی‌ یه جای فیلم نفهمیدید چی‌ گفت از بغل دستیتون نپرسید

چون نمی دونم چه حکمتیه که اونم هیچ وقت نمی فهمه اونجای فیلم چی‌ گفته شده



جوک شهریور 92
joke khandedar



خدایی نیروی جاذبه ای که بین من و اینترنت هست

بین قطب های مثبت منفی آهنربا نیست

یعنی با پای خودم میام با چرثقیل بر می گردم



جوک شهریور 92
joke khandedar

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 1,502
  • بازدید کلی : 38,906