loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 32 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)




اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq



من بلد نیستم از عاطفه خالی باشم

بگذارید که مجنون و خیالی باشم

تو به نو بودن خود فکر کن و راحت باش

دوست دارم که قدیمی و خیالی باشم



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq



من به مهر تو چنان رام شدم که خدا می داند

من به زلف تو چنان خام شدم که خدا می داند

این چه سحری ست که بر جام نگاهت جاری ست

من چنان جادوی این دام شدم که خدا می داند



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq



فاصله ها در عین کوتاهی

 چه بلند خلق شده اند

کجاست دستی که به درازی فاصله ها باشد



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq



امشب هوای سوختنم ساختنی نیست

باید بمیرم و دل من ساختنی نیست

سوزم به شب و سوختنم باشد روز

دیگر دل من با نفست ساخننی نیست



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq



غافل است از غم من یار نمی دانستم

دل نهاد است به اغیار نمی دانستم

همچو مجنونمو سرگشته در این ویرانه

این چنین گشته دلم زار نمیدانستم



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq



دیدمت شبی به خواب و سر خوشم

وه مگر به خواب ها ببینمت



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq



خوشا رها کردن و رفتن

خوابی دیگر به مردابی دیگر

خوشا ماندابی دیگر به ساحلی دیگر 

به دریایی دیگر خوشا پر کشیدن خوشا رهایی



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq



گستاخی  خیالم را ببخش

که حتی لحظه ای یادت  را رها نمی کند



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq



خط عابر پیاده ندارد

دست مرا بگیر و از آن رد کن

قرار دیدار ما

هر نیمه شب

خیالت که نمی گذارد بخوابم



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq



شهیدت می کنم

تا نام کوچه دلم شوی



اس ام اس قلب عاشق
sms qalb asheq

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 285
  • بازدید سال : 1,480
  • بازدید کلی : 38,884