loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 33 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq



دور باش اما نزدیک

من از نزدیک بودن های

دور می ترسم



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq



می زند فقط به یاد عشقت این نبض

 جز تو من به کَس نگفته بودم این رمز 

گر بری سفر به پای تو کنم صبر

 تا چمن به زیر پای من شود سبز 



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq



کی باشد و کی که ما نشینیم به هم

 دستی بزنیم و پا بکوبیم به غم

قدر دل یکدگر بدانیم و سپس

 موی تو کنم شانه تو ریزیش به هم



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq



کاش در سینه مرا این دل دیوانه نبود

 یا اگر بود اسیر غم جانانه نبود

رخ گل مایه سودا و گرفتاری شد

 ورنه مرغ دل ما را هوس دانه نبود



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq



من خسته شدم بار مرا کوه نبرد

 طوفان مرا کشتی آن نوح نبرد

این مردم ما ز غصه جوک می گویند

 یعنی که کسی به دل جز اندوه نبرد



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq



دلم از اینجا گرفته

 یه جهان تازگی می خواد

تب وتاب و ماجرایی

 واسه زندگی می خواد



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq



ببرد از من قرار و طاقت و هوش

 پنیری بودم و دلبر چنان موش

دل و دینم، دل و دینم ببردست

 خدایا سارق دین و دلم کوش؟



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq



هر کاری که می کنیم 

بی سرانجام است لعنت

 هر راهی که می رویم

 منتهی به دام است لعنت

برسردر عشق و دوستی باید حک کرد

 بر هر چی رفیق بی مرام است لعنت



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq



حرف می زنیم تا در دلمان نماند

اما همین که به زبان آمد

می دانیم خطا بوده



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq



ندونم طالعم را کی نوشته

 شدم از آتش عشقت برشته

فقط در قلب من جای تو باشد

 کمی هم جای ناهید و فرشته 



اس ام اس بوی عشق
sms bouye asheq

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 1,493
  • بازدید کلی : 38,897