loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 41 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)




اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 



من پذیرفتم شکست خویش را

 پندهای عقل دوراندیش را

 من پذیرفتم که عشق افسانه است

میروم از رفتن من شاد باش

 از عذاب دیدنم آزاد باش

 چون که تو تنهاتر از من میروی

 آرزو دارم تو هم عاشق شوی

 آرزو دارم بفهمی درد را

 معنی برخوردهای سرد را



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 



خدایا کفر نمی گویم 

تو یکتایی و بی همتا 

 و لیکن من نه یکتایم ، نه بی همتا

 فقط تنهای تنهایم



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 



جدایی را نمی خواستم خدا کرد

نمی دانم کدام نامرد دعا کرد

بسوزد آنکه غربت را بنا کرد

 مرا از تو تو را از من جدا کرد



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 

  

کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 



وفاداری؟ خدا بیامرزدش 

صداقت؟ یادش گرامی

غیرت؟ به احترامش یک لحظه سکوت 

معرفت؟ یابنده پاداش می گیرد

عشق ؟ از دم قسط 

واقعا به کجا چنین شتابان؟



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 



عمر من غارت شد و غارتگر از من دور شد

من صبوری کردم و غارتگرم مغرور شد



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 



یکی امد تو لحظه هام خاطره هاشو پس گرفت

اما نمی دونست دلم باخنده هاش نفس گرفت

یکی امد تو زندگیم رو قلب خسته ام پا گذاشت

و نگاه سردشو تو قعر قلبم جا گذاشت

یکی امد با نگاش زد و دل منو شکست

بااین همه بی مهری هاش بازم دلم به پاش نشست



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 



کسی دیگر نمی گیرد سراغ خانه ما را 

 به سختی جغد پیدا می کند ویرانه ما را

از آن شادم که غم پیوسته می آید به بالینم 

 از آن ترسم که غم هم گم کند ویرانه ما را



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 



با یه قامت شکسته ، با نگاهی مات و خسته 

 سرشو برده تو شونش ، یه نفر تنها نشسته

توی تنهاییش یه درده ، جای پای قلبی سرده 

 گل سرخی بوده اما ، دیگه پژمرده و زرده

فارغ از دیروز و فرداش ، غرقه تو دریای درداش

حسرتش یه عشق نابه ، که وفا کنه به عهداش



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 



عزیز ! یادی بکن از یار خسته 

 غبار دوریت بر من نشسته

دگر تیری نزن بالی ندارم

 وجودم از غمت در هم شکسته



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak 



غم هجران تو را چاره و درمان چه کنم ؟ 

 همه روز و همه شب دیده ی گریان چه کنم ؟

ای که آرامش جان در گروی روی تو بود 

 رفتی و بی تو بر این حال پریشان چه کنم ؟

تن من نی شد و شد نغمه ی دل بی تو حزین 

 وای بر من تو بگو بـا نی نـالان چه کنم ؟

کس ندانست چه بگذشت میان من و تو

بی تو در انجمن این همه نادان چه کنم ؟



اس ام اس ناراحت و غمناک
sms narahat o ghamnak

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 1,469
  • بازدید کلی : 38,873