loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 35 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)


.


.


اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 



می روم شاید کمی حال شما بهتر شود 

 می گذارم با خیالت روزگارم سرشود



اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 



گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی دیگر 

نفسی برای ماندن درکنار او باقی نخوهد ماند



اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 



هر شب ز غم عشق تو من خواب ندارم 

 فکر دل من کن که دگر تاب ندارم 

 بس گریه نمودم ز فراق غم عشقت 

 چشمم به زبان آمد و گفت اشک ندارم



اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 



نگاه ساکت مردم به روی صورتم دزدانه می افتد 

 همه گویند عجب شاد است

 عجب خندان دل مردم چه می داند که من دنیایی از اشکم



اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 



برای چشم هایم نماز باران بخوان

بغض کرده ابریست اما نمی بارد



اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 



بنازم عزت اشکی که ریزد برکویر دل 

 ولی آخر سوزد دل چو دارد راز دلتنگی



اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 



پیمان بشکستی و تو پیوندی بریدی

 آخر مگر از من چه شنیدی و چه دیدی؟

 گفتی که به بالین من آیی دم رفتن

خوش آمدی ای دوست ولی دیر رسیدی؟



اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 



روزگارم را سیه کردند و می گویند شب است

 آتشی برجانم افروختند می گویند تب است



اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 



دلم تنگ است این شب ها

یقین دارم که میدانی

صدای غربت من را از احساسم تو میخوانی

شدم از درد و تنهایی گل پژمرده و غمگین 

 ببار ای ابر پایئزی که دردم را تو میدانی

 میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم 

چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته می رانی



اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin 



عزیزم زندگی همیشه بهار نیست

گاه ابر سایه نمناکش رو برسر بهترین ها می کشه

پس ای گل قشنگم اگر روزی این قطعه را خواندی

 و دیدی که نیستم قطره اشکی برای دل شکستم بریز



اس ام اس گلچین غمگین
sms golchin ghamgin

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 255
  • بازدید سال : 1,450
  • بازدید کلی : 38,854