loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 46 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)






اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



تا حالا دقت کردین هر چى به اواخر مرداد نزدیکتر می شیم

 از اوایلش دورتر میشیم ؟

خیییلی دنیاى عجیبیه !



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



من مطمئنم یه روز یخچال از من انتقام می گیره 

و هر نیم ساعت یه بار میاد در اتاقمو باز می کنه

چند دقیقه بهم خیره می شه بعد دوباره درو می بنده !



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



دختره با ۱۲۰کیلو وزن توی قسمت علایق زده : ورزش های رزمی !

یاد پاندای کونگفو کار افتادم 

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮ ﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ 

ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼبی ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿ ﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮ ﺳﺮﺵ 

ﭼﺎﺭﺗﺎ ﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ !



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



اعتراف میکنم یه بار با ماشین از خونه اومدم بیرون

 وسط راه یادم رفت کجا داشتم میرفتم برگشتم خونه !



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



واقعا چرا مجریای برنامه کودک همشون خاله ن ؟

چرا هیچوقت عمه ها مجری برنامه‌های کودک نمیشن ؟



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



اگه پشه ها نبودن من تا الان از تنهایی دپرس شده بودم 

 مخاطب خاص شدم براشون 

 شبا میان بیدارم می کنن !



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



در بین امور ممکن الذکر

گفتم که کنم اشارتی بکر

اما همه وقت مشکلم بود

اسهال قلم ، یبوست فکر



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



اعتراف می کنم بچه که بودم تو خونه فوتبال بازی می کردم 

احساس می کردم تماشاچیا دارن منو صدا می زنند

جو منو می گرفت رو فرش تف می نداختم !



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



هر که با احساس شد خواهد شکست

بگو خب !



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



امروز تنه یه پسره یه شلوار دیدم 

 با هر فرمولی حساب کردم که ببینم

 این شلوارو چطوری پاش کرده نفهمیدم

لامصب فک کنم با پاشنه کش پوشیده بود !



اس ام اس خنده دار و باحال
sms khandedar o bahal



الان داشتم کیبورد رو می تکوندم 

 با مواد غذایی که ازش بیرون اومد 

می شد 20 نفرو ۳ وعده غذا داد !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 1,481
  • بازدید کلی : 38,885