loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 33 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



تا بشکند امروز طلسمم برخیز 

 تا غصه جدا شود از اسمم برخیز

این جسم ندارد آرزویی جز خاک

 ای روح ! به احترام جسمم برخیز



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



آهم که هزار شعله در بردارد 

 صد سلسله کوه را ز جا بردارد

من رعدم و میترسم اگر آه کشم 

 سرتاسر آسمان ترک بردارد



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



هیچ نمی گویم

دارم که بگویم ، اما نباید گفت

 شاید این سکوت زیباتر است



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



صدبار به سنگ ، کینه بستند مرا 

 از خویش غریبانه گسستند مرا

گفتند همیشه بی ریا باید زیست

 آیینه شدم باز شکستند مرا



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



گل زیبای محبتت در دلم پژمرده 

 ز من چیزی نمانده جز تنی آزرده

با خیالت می گذرانم زندگی را 

 اما چه فایده زندگی هم بی تو مرده



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



هرچه باشی نازنین ، ایام خارت می کنند

 هر چه باشی سنگدل ، دنیا شکارت می کند

هر چه باشی با لب خندان میان دیگران 

 عاقبت دست طبیعت ، اشک بارت می کند



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



چه کردی با دل من نازنینم

 که هر تا سحر اندوهگینم ؟

مرا دعوت بکن در باغ چشمت 

 که از باغ تو لبخندی بچینم



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



تا گریه طلسم درد را می شکند 

 دل حرمت آه سرد را می شکند

دریای هزار موج طوفان خیز است

اشکی که غرور مرد را می شکند



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



دلم دریاچه اندوه و درد است 

 نگاهم کوچک و خاموش و سرد است

ببین این لحظه های بی تو بودن

 به شهر کوچک قلبم چه کرده است



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



دگر گوشی به آغوش درم نیست

صدای آشنای باورم نیست

بغیر از لاشه ی پوشیده دل

درین خانه کسی هم بسترم نیست



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq 



آتشی در دل من شعله بر افروخته بود

دیده گر آب نمی ریخت دلم سوخته بود



اس ام اس و شعر غمگین و سوزناک
sms matam o dade eshq

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 1,294
  • بازدید کلی : 38,698