loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 29 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)


اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند

ای کاش می توانستم با کسی درد دل کنم تا بگویم که

خســــــــته تر از آنم که زندگی کنم

 ساده کنار میکشم

هرچند پای من هیچ وقت در میان نبود



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



تنها که باشی

گاهی آرزو میکنی یک نفر اسمت را صدا کند

حتی اشتباهی



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



بــه سلامتــــــــی اونایــــــی کــــه از تنهایــــــی شونـــه  که الان تو بی اس ام اس پلاسن

 وگــــــرنه الان بایــــــد کنار عشقــــــــشون می بــــــــودن



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



ممکنه من بهت بگم

بذار به درد خودم بمیرم

اما تو نذار بمیرم

شعور داشته باش



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



خوش بحالت آسمان

 بغضت که می شکند همه خوشحال می شوند

بغض من که می شکند 

همه می گویند: چته باز



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



عادت دارم هَــــــر روز
جــــــــــایِ انگشــــــــــــتانم را

 از روی شیشــــــــه یِ مانیتور پاک کنم

آخــــــــر نوازش کردن عکــــــــــس هایَت عادَت شده برایم



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



نــــــــــــــــه مــــــــــــــژده ای

نــــــــــــــه مســــــــیحا نفســــــی

و نــــــــه آمــــــــدنی

ایــــن شــــــــــــد کــــه بــــه فــــــــال بی اعتــــــــــــقادم



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



تازه عادت کرده بودم که تو تنهایی بمونم

 ولی وقتی تورو دیدم

دیگه گفتم نمی تونم 

تازه عادت کرده بودم که باشم تنهای تنها

تاکه دیدمت

 دلم گفت تویی اون عشق تو رویا

تازه عادت کرده بودم ...



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



هیشکی نتونست جاتو بگیره

دلی که واسه تو میمیره°

هیشکی نتونست بمونه

 فقط اینو خدا می دونه

بدون تو من می میرم

پای این عاشقی گیرم

عشق تو توی وجودم

 همه ی بود و نبودم



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



تا با تو خندیدم اسبت رو زین کردی

با این منه ساده تو بدترین کردی

گفتی که عاشق شد بگذار بتازم من

هرجور دلم می خواد اونو بسازم من



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard



تا با تو خندیدم خود را خدا دیدی

از نسل خاکی ها خود را جدا دیدی

یک لبخند  فقط یک لبخند

بود اشتباه من  تنها گناه من 



اس ام اس ناب غم و درد
sms nab qam o dard

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 334
  • بازدید سال : 1,529
  • بازدید کلی : 38,933