loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 41 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)
  

اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure



یک نفر

مُشت مُشت

بر دل تنگی ام دلشوره می پاشد...



اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure



اَشـک هـایـم زیـادی شــور شـُـده اَنــد

مـگـر چــِـقــَـدر نــَمـَک بـَر زَخمـَم

پـاشـیـدی و رَفــتــــی

کــــه اِضـافـه اَش اَز چـشمـانـَم مــی ریــزد



اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure



جایی خواندم ما آدم ها زنده ایم

به سبب آنکه کسی دوستمان داشته باشد

سوالی برایم پیش آمد...

من برای چه زنده ام..؟



اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure



خدایا دیدی رفت؟

به تو سپردمش...

اما ازت می خوام

یه روزی یه جای زندگیش

بد جوری یاد من بندازیش..



اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure



تو بردی، همه هورا کشیدند!

حالا پایت را از روی خرده های دلم بردار....



اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure



نفرین به توی نامرد که با زیباترین نقاب به چهره رفیق درآمدی

نفرین بر آن مرامی که اینگونه به اعتمادم خیانت کرد



اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure



کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده

باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست

به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست



اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure



با عشق به من به من خیانت کردی

دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

هر دو قلمت خورد اگر برگردی !



اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure



هر که را دیدم خیانت کرد و رفت

هر که با من بود یار من نبود

هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت

خود ندانستم از این غم ها چه سود



اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure



بی وفایی کن وفایت می کنند 

 با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست 

 مهربان باشی رهایت می کنند



اس ام اس غمگین و دلشوره
sms qamgin delshure

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 1,521
  • بازدید کلی : 38,925