loading...
سایت تفریحی بیا فان
Mojtaba بازدید : 42 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)




اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan



بعضیا لازمه کنارت نباشن

کنارت که باشن تنهاتری

پس خواهشن نباش 



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan



رفتنت را خیالى نیست

فقط مانده ام چگونه در چشمانى به آن زلالى

جا داده بودى آن همه دروغ را



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan



عزیزم !

دیگر حتی نمی خواهم آرزویت باشم

آرزو می کنم او آرزوی تو باشد

آرزوی او دیگری …



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan



گاهی وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم

مشترک مورد نظر آدم نمی باشد

قطع کن !



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan



وقتی داشتی می رفتی

گفتی دیگه هیچ کس رو مثه من نمی تونی پیدا کنی

توی دلم گفتم : اتفاقا خوبیش همینه



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan



از فردا بیشتر مراقب باش

تقاص اشک های امشب من سنگین تراز تمام روزهایی است

که عاشقانه گریه کردم



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan



با وجود تو عشق در من تغییر معنا داده است

به لجن می کشی واژه ها را 



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan



فرق سرت می دونی کجاست ؟

دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan



مشکل از خود ماست

واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره

دو کیلومتر می دویم



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan



یه رابطه عاشقانه فقط مخصوص دو نفره

ولی بعضی از احمق ها شمارش هم بلد نیستن 



اس ام اس طعنه زدن و طعنه دار
sms taneh zadan

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    شما از کدام یک از موضوعات ارائه شده بیشتر استفاده کرده اید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 1,443
  • بازدید کلی : 38,847